lørdag den 9. maj 2015

Opsamling fredag-lørdag.

Lidt fra igår og idag.

Fredag.

hvad skal jeg sige det er nok lidt som en normal fredag. Selvom jeg fik en halv time fri før end normalt, fordi jeg arbejdede over Torsdag. Fredag hjalp jeg med at bære på gipsplader, som vi skal have sat fast i loftet. :D Og fik gjordt lidt rent, fordi det var fredag. Typisk så har solen skinnede det meste af dagen, Og lige som man for fri begynder det at stå ned i stænger, og sne var der skam osse så øv øv. Så kom jeg ind til byen og der skinnede solen igen, så tænkte fint jeg behøver ikke min jakke. Når jeg går igennem byen fordi det er dejligt varmt, og mens jeg handler. Men da jeg kom ud fra Coop X efter 20 min cirka, så stod det ned i stænger igen og sne kom der osse ned fra himlen. Så jeg løb igennem byen. tror det må have set sjovt ud. :D
 Det er min chef der går der. :D

 En af de to stilladser jeg har opbygget er stolt. :D





 Mine polske kollegaer. :D
 De arbejder og arbejder. :D




 Gravmaskinen var forbi idag og lavede en fin rampe. :D

De plader jeg fik båret ind i slutningen af dagen. :D

Idag.

Det har været en vældig god og spænende dag, har set nogle fantastiske udsigte, mens jeg bestigede mit første bjerg. Jeg skulle ikke engang særlig højt op før jeg så sne, så det var bare fantastisk. Men det fedeste var at jeg kom helt op til de sne beklædte og sommerlukkede ski piste. Det var virkelig dejlig roligt og fantastisk, at være deroppe. Jeg var helt selv deroppe jeg følte virkelig, som om jeg ejede det hele. Og hvis jeg havde haft et par regnbukser på, så havde jeg taget turen ned af en pist på røven hihi :D Men det havde jeg ikke øv. Så det må jeg have til gode en anden gang. :D Men det var skam hårdt at komme derop, fordi det regnede igår plus det var tøvejr så det var rimlig mudderet, der var også meget vand. På vej ned gled jeg to gange og fik mudderet bukser hihi, og de var rene da jeg tog dem på imorges. Men ellers så har jeg for første gang lavet mad, jeg har nemlig kogt pasta. og fik ketchup til mine pasta. Igår fik jeg bare en varme pizza til aftensmad. :D
































Jeg gik fra Mølstertunet til Hangursbana øvre stasjon. :D




Det kalder jeg en svær rute for den går uden for kortet. haha :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar