lørdag den 30. maj 2015

Tiden går og går.

Så kommer der et lidt forsinket indlæg.

Ja der er ikke så meget at skrive om fra Torsdag og fredag, det der er mest spænende det er om Lørdag. Fordi jeg tog til Bergen og på vej til Bergen, der skulle jeg holde og vente inde i en tunnel inde i bjerget. Så for første gang kunne jeg røre en klippe inde i en bil tunnel, og gå inde i en tunnel. :D Mega fedt. Og fordi vi ventede, var at der for cirka en uges tid siden skete endnu et stenskred der ødelagde vejen. Så de har ikke fået ryddet helt op endnu, men de er nået langt. Men da jeg endelig kom til Bergen, og fandt et parkeringshus. Så valgte en af stolperne at angribe min bil så jeg har fået en lille skramme. :( øvøv. Men jeg har for første gang osse smagt frossent Yoghurt, det smagte mærkeligt. :D Jeg var osse ude og gå rundt på et fiskemarked, og bare et normalt marked. :D Og jeg sluttede dagen af med at tage kabelbanen fra Bergen op på et bjerg, og så en af de skønneset udsigter.





En lille mand i hans båd på nogle fisk.

Yoghurt.


Gamer mur. :D


Mærkeligt sted at tage sol. :D






RedBull tøserne skal ud og køre. :D



Udsigt over Bergen.







Dårligt selfi af mig. :D








Ingen kommentarer:

Send en kommentar