torsdag den 7. maj 2015

Regnvjersdagen.

                  Regn, regn og atter regn.

Idag har det både været godt og dårligt. Det der har gjordt dagen dårlig, er at det har regnet hele dagen hvor vi har arbejdet ude. Så det har både været koldt og vådt, men jeg overlevede og er heller ikke forkølet. :-)

De gode ting ved dagen er at jeg, som det første er blevet tilbudt læreplads. Og ellers er jeg blevet rost for den arbejdsindsats, jeg har gjordt den seneste uge. Plus jeg har også fået at vide at han stoler, meget på mig. Så det går meget bedre. Idag har været en bedre dag, end nogle af de andre dage.

Har også for første gang prøvet at arbejde sammen, med en fra syd afrika. Det var både hårdt men osse sjovt. For han vil gerne bestemme meget selv, men han er osse en med meget godt humør. Og han har osse meget lyst til at snakke. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar