tirsdag den 12. maj 2015

Tirsdag

Lære hver dag nye ting.

Tirsdag er en dag hvor man ikke er for træt, som man er om Mandagen og alle de andre dage. Det er nok den dag man lære mange ting, fx idag lærte jeg at der er værelses inspektion hver Tirsdag. Klokken 19:30 ja tak hvorfor er der ingen der har fortalt mig det, Så fik til i næste uge. Puhh dejligt så kan jeg nå at få styr på alt det med rengøring inden det gælder. :D 

Ja og for første gang hørte jeg en Dansk mand, snakke dansk på Norsk tv utroligt. Men efter det indslag om noget museum ting ling. Så kom der et indslag omkring, at en lavine lige har begravet E16 og togskinnerne mod Bergen, håber de for ryddet op inden på Lørdag-Søndag for regner med at være i Bergen til Norges National dag. Men det er nok lidt udelukket hvis de ikke for ryddet op. :(

Men ellers så syntes jeg det går fremad her i Norge, syntes jeg bedre kan forstå Norsk nu en da jeg kom. Har fx lært "Går det bra" = Går det godt. Så det er da noget. :D hihi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar