torsdag den 14. maj 2015

Min dejlige fridag

Min dejlige fridag.

Min fridag starter som med at jeg stod op klokken 9:30 dejligt at kunne stå sent op. Og derefter tog jeg hen til den ene Kiwi butik, uden for byen som havde åbent. som den eneste butik i Voss. Derefter tog jeg ud på en lang køre tur ud af en vej, jeg ikke har kørt før. Og mit mål var at tage de små veje med massere af klipper, det resulterede i jeg kom op til en af de meget størrere ski sports stedder. Der var de mest fantastiske udsigter, der oppe i alt den sne og alle de klipper. Og jeg har osse kørt forbi et fantastisk vandfald, på vejen derop og self vejen ned igen. Ellers har jeg bare slappet af lavet mig noget pasta til aftensmad. Og fik slukket en brandalarm som begyndte efter jeg havde slukket komfuret, og fjernet gryden. Fordi det åbenbart var en varme sensor, og vagtlæren vidste ikke hvordan man slukkede den. Så jeg fandt manuallen hvor jeg så den havde en normal stik til en stik kontakt så jeg fandt stikkontakten den sad i. Hvorefter jeg rev den ud af stikket, så var den meget stille. :D dejligt med lidt mad ro. :D


 Min bil kan næsten gemme sig i sneen. :D






 Dagens bedste billede. :D
 Norges svar på England. :D


 Det fantastiske vandfald. :D

Sikke en kløft. :) fantastisk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar